Firma Nidec Industrial Automation Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, to międzynarodowa spółka będąca czołowym producentem prądnic i systemów napędowych dla przemysłu.
Główne zadania
Aktualizacja danych w systemie ERP (JDE).
Analiza zamówień systemowych z uwzględnieniem parametrów, prognoz klientów i tendencji zużycia.
Zgłaszanie różnic dostawcy.
Zarządzanie arkuszem danych produktu w JDE.
Codzienna wymiana informacji z klientami i przekazywanie informacji zwrotnych od strony NIAP.
Generowanie dokumentów produkcyjnych.
Sprawdzanie dostępności materiałów na magazynie.
Tworzenie i generowanie arkuszy dla próbek produktów.
Kodyfikowanie nowych produktów w Oracle w celu ich zakupu.
Uczestnictwo w TOP 5 i przestrzeganie ustalonych wskaźników.
Oferujemy
możliwość rozwoju i zwiększenia doświadczenia w przyjaznym środowisku pracy w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej z kapitałem zagranicznym;
konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i umiejętności;
finansowanie kwartalnych biletów PKP dla osób spoza Poznania;
dodatkowe świadczenia finansowe, w tym: bonus comiesięczny KPI, premia stażowa roczna oraz świadczenie socjalne wypłacane raz w roku z puli ZFŚS spółki;
dodatkowe benefity pozapłacowe, w tym: prywatna opieka medyczna Medicover, w całości finansowana przez pracodawcę, karty Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego PZU spółki.
Poszukujemy osób
Z wykształceniem minimum 3 letnim na kierunku studiów logistyka lub handel.
Z doświadczeniem w obsłudze systemu ERP.
Biegle obsługujących pakiet MS Office.
Ze znajomością języka angielskiego na poziomie B1/B2 (język francuski będzie dodatkowym atutem).